AKTUALNOŚCI
O KLIMKU
OSIĄGNIĘCIA
GALERIE
FILMY
SPONSORZY
KSIĘGA GOŚCI
LINKI
 
Odwiedzin: 733721
Księga gości

Zobacz wpisy

2007-12-26 16:57:00 krzysieg (krzysieg@interia.pl)

Sosnowiec gratuluje sukcesu !!!
Życzymy następnych.

2007-12-26 16:23:29 Fryta

Gratulacje za wicemistrzostwo :)!

2007-12-26 15:49:50 mati70 (mateusz707070@wp.pl)

według mnie juz wkrótce zostaniesz jednym z najlepszych skoczków świata i bardzo ci tego życze. powodzenia

2007-12-26 15:00:56 kamil (Cabrio175@interia.pl)

Klimek gratuluje wicemisrzostwa Polski w tak młodym wieku

2007-12-26 14:21:55 Dorocia (stasia465@interia.pl)

hej klimek! mam na imię dorotka i jestem twoją fanką nr 1 !!! umię rozpoznać naj naj lepszych ludzi i twierdzę że ty będziesz zastępcą naszego małysza :) a więc życze ci abyś nadal był taki dobry i odważny!! pamiętaj że bede zawsze trzymac za ciebie kciuki :):) MIŁO mi bedzie jesli napiszesz na mój adres e meil !!! czekam

2007-12-26 13:58:18 Mati "M-Joy" (mjoy1@op.pl)

Siemanko Klimek ;) Byłem kiedyś u ciebie i było zarąbiście, super z CIEBIE kumpel, Wicemistrzostwo w Mistrzostwach Polski na Dużej Krokwi to coś pięknego i gratuluje Ci tego, kontynuuj tą świetnie zapowiadającą się karierę sportową, życzę Ci Wszystkiego Najlepszego w następnym roku, i żebyś doczekał się występu w PŚ , najlepiej już w styczniu w ZAKOPANEM :) WIeLkIE PoZdRo :D Pozdrów Rodzeństwo i Rodziców :)

2007-12-26 13:51:35 zibite (zibite@interia.pl)

Klimek, serdecznie gratuluje tytułu Wicemistrza Polski i życze samych sukcesów w nadchodzacym 2008 roku !

2007-12-26 13:51:30 AdiI-kędzior

Chciałbym ci życzyć dobrych skoków jak najlkepszych wyników i szcześliwego Nowego Roku.

2007-12-26 13:48:25 Megi

Klimek brawo!! 2. miejsce w MP senorów to sie chwali!! Oby tak dalej, to moze bedziesz rywalizowac z Adamem na PŚ!

2007-12-26 13:45:32 Cartoon (karton.karton@gmail.com)

Gratuluje srebrnego medalu na MP xD Mam siostre w Twoim wieku, która niedawno skonczyla bawic sie lalkami, a Ty jestes juz prawie zawodowym skoczkiem :) Masz pozdrowienia ode mnie i od Oli, która Cie wielbi ;)

2007-12-26 13:41:41 kasia pawelczyk fanka skoków narciarskich

cześć! mam na imię kasia i niedługo będę miała 12 lat. zyczę Ci sukcesów, poniewaz przydał by się nam w drużynie taki doświadczony 13-letni skoczek jak Ty. jeśli masz gg napisz na moje:9544421

2007-12-26 13:40:41 Jelonek Kamila (mietaiczekolada@o2.pl)

DRogi Klimku!
Gratuluję dzisiejszego osignięcia, skoki były świetne!

Pozdrawiam bardzo serdecznie.

Fanka:)

2007-12-26 13:39:44 kartuś :) (karton.karton@gmail.com)

Gratuluje srebrnego medalu na MP xD Tak trzymaj xD Ja mam siostre w Twoim wieku, ktora niedawno przestala sie bawic lalkami, a Ty jestes w sumie zawodowym skoczkiem prawie ;) Pozdrawiam w imieniu swoim i Oli ktora mówi ze Cie wielbi ;)
3maj się :D

2007-12-26 13:37:12 tomasz jan (ziemniak@op.pl)

gratuluje 2 miejsca! dla mnie jesteś mistrzem!

2007-12-26 13:34:32 Mikado (mariola.mikoda@wp.pl)

Gratuluje dzisiejszego sukcesu . Skocz, ucz sie ale uwazaj na siebie
Milo patrzec jak skaczesz - powodzenia

2007-12-22 17:38:08 karooolinaaa

z okazji świąt dużo zdrowia i spokoju, a w Nowym Roku duzo sukcesów i wytrwałości.

2007-12-21 17:51:01 kubix (kubixg@interia.pl)

Siemka Klimek !

Gratulacje za Harrachov.Oby tak dalej.Nierozumiem dlaczego szanowny PZN nie chce Cie wziąc do PŚ lub COC.
Właśnie też mam zapytanie czy masz ,,epa"(epulsa) jakby co mam nick kuboniak111.Narka.I wiele sukcesów życze.

2007-12-21 15:21:41 Majer

Gratulacje!! Bardzo dobry wynik w Harahowie.Oby tak dalej. Mój nr gg 4498485. Odezwij się. Pogadamy sobie. W maju byłem u ciebie.Pozdro

2007-12-21 14:51:13 Paweł Górniak.. MAŁY (maly_95@ interia.pl)

Cześć Klimek. Tu kolega Mariusza Zdracha. Dałeś mi swój autograf. Słyszałem też od niego, że miałeś wypadek. chciałem zapytać czy masz epulsa, jak tak to wedź na: Pawel_95_mala. Pozdrowionka

2007-12-17 19:14:05 Gtx(gucio)

wielkie brawa za 11 i 8 miejsca w Harrachovie oby tak dalej

Wpisów 1379 na 69 stronach.
Strona: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 |

Dopisz się do księgi gości

Imię, nazwisko, ksywka:
Adres e-mail:
Treść wpisu do księgi: